Oferta eventów

Klub Czarna Owca to idealne miejsce na wszelkiego rodzaju imprezy firmowe, integracyjne, okolicznościowe oraz imprezy prywatne. Organizujemy spotkania dla grup od 6 do 600 osób. Współpracując z nami otrzymacie profesjonalną pomoc przy organizacji wydarzenia dopasowanego do Waszych indywidualnych potrzeb i oczekiwań.

Nasz klub to miejsce zróżnicowane scenograficznie, dwa poziomy, na których do dyspozycji gości są trzy bary, strefa gier oraz wydzielone sale, które pozwalają doskonale oddzielić część rozrywkową od konsumpcyjnej dając wiele możliwości aranżacji. Organizujemy każde wydarzenie od kreacji koncepcji, po pełną realizację. Istnieje możliwość wynajęcia całości jak i wydzielonej części lokalu.

Współpracujemy również z firmami cateringowymi zapewniającymi szeroki wybór dań zarówno bankietowych jak i koktajlowych, istnieje również możliwość dostarczenia dań we Własnym zakresie – do każdej imprezy podchodzimy indywidualnie.

Naszym atutem jest 20 letnie doświadczenie w organizacji wszelkiego rodzaju imprez i eventów wraz z pełnym wyposażeniem potrzebnym do ich organizacji (np. własne nagłośnienie klubowe, oświetlenie sceniczne, multimedia, dodatkowa część rozrywkowa oraz profesjonalna obsługa techniczna). Na życzenie klienta zapewniamy również możliwość wzbogacenia imprezy o występy artystów, dodatkowe pokazy i wyposażenie (np. organizacja foto-budki). Współpracujemy z wokalistami, muzykami (np. saksofon, skrzypce), tancerzami a nawet grupami tanecznymi (np. Cheerleaderki Lecha Poznań), oraz innymi artystami mogącymi wzbogacić Państwa imprezę. Nakreślając charakter imprezy służymy również doradztwem w doborze dodatkowej oprawy.